Nakonec Gollop hovořil o zaměřovacím systému ve hře, kdy nejen že si vyberete na koho chcete střílet, ale můžete přímo specifikovat, jakou část těla chcete zasáhnout, lehce podobné VATS systému z Fallouta, jen bych řekl, že trochu volnější. U menších nepřátel tento systém není tolik důležitý, jako spíše u velkých monster, kde se hlavně snažíte zaměřit na jednotlivé slabiny. Jako poslední Julian Gollop ocenil jakou práci odvedl Firaxis na XCOM hrách a ačkoliv to přímo ve článku sám neřekl, je zjevné, že se v několika ohledech nejspíš i inspiroval. Osobní pohled: Systém frakcí je velice zajímavý, dal by se zlehka, ale jen opravdu zlehka připodobnit systému jako je ve War of the Chosen, nicméně zde bude mít mnohem větší roli. Vypadá to, že rozpory mezi frakcemi budou mnohem více znát. Osobně bych možná ocenil více frakcí, než tradiční číslo 3. Takových 5 by bylo ideální, ale chápu, že by to bylo pomalu dvakrát tolik práce. Více mi ale vadí, jak moc jsou tyto frakce stereotypní, „Die saubere Rasse“ frakce, Mutant frakce a třetí tzv. prostřední frakce. Tím si ovšem nechci nikterak stěžovat, třeba mě ve výsledku samotné frakce překvapí. Nejvíce jsem asi zvědavý na způsob, kdy se rozhodnu nepřidat se k žádné frakci a jak bude přesně vypadat, když se rozhodnu nějakou frakci napadnout. Už nyní by mě zajímalo, jestli nebude možné infiltrovat základnu Tobiase Westa a infikovat ho Pandora virem, ale to bych toho od vývojářů chtěl asi příliš.
Zpracoval a přeložil Speedy. Webové úpravy FourD. Jazyková korekce Yanna.